Kvalitet og certificering.

For at understøtte vores kunderelationer samt sikre effektive processer af høj kvalitet i samspillet med ILS kunder indførte vi i 2011 et kvalitetsledelsessystem, der samme år blev certificeret efter den internationale standard ISO 9001.

 

Kvalitetsledelsessystemet er bygget op med det formål at ILS til hver en tid lever op til nedenstående kvalitetspolitikker:

 

1. Kunderne skal opfatte ILS som en troværdig og professionel samarbejdspartner

2. Kunderne skal vide vi også er her i morgen og vi tilstræber derfor en stabil og positiv økonomisk udvikling, hos ILS

3. Vi skal være fleksible og løse kundens problemer hurtigt og effektivt

4. Vi skal være kompetente og have detaljeret viden om vores kunders brug af de instrumenter og reagenser de køber hos os

5. Vi arbejder for en stærk og kundeorienteret kultur med motiverede og engagerede medarbejdere

6.  Vi ønsker at kunne dokumentere at vi er i stand til at levere aftalt kvalitet til vores kunder, herunder overholdelse af lov og myndighedskrav samt løbende forbedring af kvalitet og effektivitet.

 

Vi er løbende i kontakt med vores kunder for dels at måle deres tilfredshed med ILS efterlevelse af ovenstående samt vurdere behovet for at justere på den kvalitet kunderne forventer i samarbejdet med ILS.

 

Har du spørgsmål i relation til vores kvalitetsledelsessystem er du velkommen til at kontakte Salg- & marketingchef Peter Nygaard.

 

Peter Nygaard

 

 

 

ILS Danmark

Gydevang 22A

3450 Allerød

 

Telefon +45 4814 1850

E-mail: ils@ilsdk.dk

 

Bankforbindelse: Jyske Bank

CVR 15731591

Følg ILS på Linkedin